loading...
كانون هواداران تراختور سازي آذربايجان
محمد بازدید : 101 پنجشنبه 27 اسفند 1388 نظرات (0)

سرمربي استيل‌آذين گفت: من خودم آذري هستم و هرچند امروز نتيجه خوبي براي تيم ما كسب نشد، اما بسيار خوشحال شدم .

حميداستيلي پس از شكست 2 بر يك مقابل تراكتورسازي اظهار داشت: در اين بازي توپبيشتر در ميانه زمين در جريان بود. تيم ما در نيمه دوم مي‌توانست بازي رابا نتيجه مساوي به پايان برساند، اما داور در مورد گرفتن پنالتي به سودتراكتورسازي اشتباه كرد.

وي به غيبت علي كريمي در اين ديداراشاره و تاكيد كرد: نبود كريمي در اين بازي در تيم ما تاثير منفي داشت واميدوارم كميته انضباطي محروميت وي را كاهش دهد. كريمي خودش دوست داشت بهتبريز بيايد، اما مصدوميت به او اين اجازه را نداد.

استيلي درمورد اينكه استيل‌آذين ستاره هاي زيادي دارد، عنوان كرد: تيم ما بازيكنانستاره زيادي دارد و به نظر من كار كردن با آنها مشكل است و داشتن ستاره درهر تيم تنها ملاك موفقيت نيست.
سرمربي استيل‌آذين گفت: سعي مي‌كنيم در ادامه بازي‌هاي ليگ ضمن جبران شكست مقابل تراكتورسازي نتايج بهتري كسب كنيم.

ويدر پاسخ به اين سوال كه آيا علاقه‌اي به مربيگري در تراكتورسازي داريد،تاكيد كرد: من خودم آذري هستم و هرچند امروز نتيجه خوبي براي تيم ما كسبنشد، اما بسيار خوشحال شدم كه تماشاگران پرشور تبريزي در ورزشگاه حضورداشتند و آرزو دارم روزي در تراكتورسازي مربيگري كنم.
وی در پایان با زبان ترکی صحبت کرد و گفت پدر من از شهرستان سراب و مادرم باکوست

.وی در ادامه گفت:من از اینجا دست تک تک این هواداران را میبوسم.و از طرف خبرنگاران مورد تحسین قرار گرفت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این كلوب آماده همکاری و تبادل لینک با تمام سایتها و وبلاگهای تابع قوانین ج.ا.ایران است در صورت تمایل میتوانید ما را با نام ((كانون هواداران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 2,216